snodde av linnéa :)

Har man tråk så har man


höger- eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu: glad men rastlös

Favoritgodis: soda pop och choklad

Är det nåt du absolut inte äter: de jag inte tycker om

Kläder just nu: strumpor , shorts,bh,trosor, t-shirt

Musik just nu: Jonas musik på spele

Vad sa du senast? Emelie

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: inte aning

Sommarplaner: åsarna,kusten.

Fisk eller badkruka: de vet jag faktiskt inte

Saft eller alkohol: cola♥

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder: sol och fin vinter

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med : mobilen, jonas och något man kan åka hem på?

Spelar du nåt instrument: nää

Morgon- eller nattmänniska: natt

Sparare eller slösare: tyvärr slösare

Bästa film: de vettofan

Tror på liv på andra planeter: de finns säkert

Kommer du ihåg din första kärlek: hmm nja

Älskar du henne/honom fortfarande: nope

Har du några homosexuella vänner: de vet jag inte de

Tror du på mirakel: kanske ..

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: javafan

Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja

Ser du på kärleken som ett misstag: neää

Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag vet inte

Bio eller promenad: ja vet inte

Är du kittlig: kanske lite (a)

Snarkar du? när jag ä förskyld

Stjärntecken? kräfta

Rädd för insekter? jao

Äckligaste insekten: . spindel

Största svaghet:svartsjuka, sjförtroende

Senaste gången jag åkte buss :de va ett tag sedan

Bästa bok? läser inte

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig eller göra saker bättre för andra
Vad vill du jobba som? med ungar eller för som är utvecklingsstörda (stavning)
Chips, morötter eller godis?tar man då

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? blogg

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?tatuera ska jag någon gång , vet inte vart än, och pierca mig har jag redan gjort, i läppen och naveln :)

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha städat men blir alltid stök :(
Gungar du på stolen? kan bli

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig

Vilken hand håller du gaffeln i ? den ja har lust med

Är du rädd för blod? nja

Saltar du på maten? nej

Gillar du att sjunga? haha om man är själv , inte den bästa sångrösten ;)

Anser du att du är stark? de beror på vad för stark .

Brukar du sola? nja

Vad gör du om du får hicka? inge

Snusar du? nej .

Använder du knark? nej.

Kaffe, te eller inget? inget

Har du en besatthet? facebook,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0