98,5 kg bär

Hejsan, Som det står i rubriken så har vi vart o plockat bär idag , vi plockade 98,5 kilo ;o helt otroligt ju.
Ska ut o plocka på måndag också när jonas har åkt :( Han åker ju på måndagmorgon , vilket jag absolut inte tycker om :( men men det måste ju gå. imorn så ska jag spela match också :S ujujuj hur ska de gå när inte jonas följer med :s lalalA inte ett dugg nervös menar jag ;) men men skit samma. det får lov att gå :)

här kommer två små sammanfattningar om cöndag o måndag ;


Söndag:
försöka vakna vid 11 :)
11-13 va så mycket de går med älskling .
14.00 samling förmatch
sen på kvällen ska jag bara mysa med älskling :)♥
Måndag:
försöka vakna så tidigt som de går.
10.00 åker älskling :(
10.30 ut o plocka bär
14.00 mat
16.30 fotbollsträning
19.00 innebandyträning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0